Indien je bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 15:00 uur bij ons binnen is en je het pakket laat bezorgen, wordt jouw bestelling dezelfde werkdag nog aangeboden bij de pakketdienst. Voor de bezorging van de bestellingen werken wij samen met DPD of maken wij gebruik van palletverzending (grote orders)
Van de DPD ontvang je een Predict-bericht via e-mail of sms. Het eerste bericht ontvang je de avond voor levering met de gegevens van je pakket en een track & trace link. Het tweede bericht ontvang je op de ochtend van levering. Dit toont je het tijdvenster van 1 uur waarbinnen je pakket geleverd wordt en biedt de mogelijkheid om je pakket live te volgen via live tracking. Ook vind je in dit bericht een link waarmee je de pakketlevering tot kort voor levering kunt wijzigen.
Je mogelijkheden zijn:
Verzendkosten
Voor iedere bestelling, ongeacht de grootte van een artikel en het aantal artikelen, wordt €8,95 exclusief btw aan verzendkosten in rekening gebracht. En vanaf het bedrag van € 100,-- excl. BTW leveren wij franco in Nederland en België aan, m.u.v. de Waddeneilanden, zonder verzendkosten.
Bezorgen op werkadres
Natuurlijk is bezorging op een werkadres mogelijk, maar denk er dan wel aan om ook de naam van het bedrijf, de school of andere werkinstelling te vermelden. Vermeld je alleen je privé naam dan is de kans groot dat een levering niet goed gaat omdat de bezorger geen privéadres maar een werkadres ziet. Vul bij de gegevens bijvoorbeeld in "bedrijfsnaam" en bij t.a.v. "eigen naam".
Bezorgen bij service punt
Je kunt nu ook je pakketje laten bezorgen bij een service punt. De verzendkosten voor het bezorgen bij een servicepunt bedragen €8,45 exclusief btw.
Is het, door het aantal bestelde producten of de omvang van de order, niet mogelijk om je bestelling met de pakketdienst van DPD te verzenden? Dan worden de order aangeleverd via een palletverzending. Omdat een palletverzending eerst aangevraagd moet worden bij onze vervoerder, moet je hierbij rekening houden met een langere levertijd. Bij een palletverzending wordt er contact met je opgenomen om aan te geven wanneer je de bestelling wordt geleverd.
Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om te kiezen voor 'afhalen bij Rotim'.
Afhalen van bestellingen kan bij ons magazijn in Nijmegen.
Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 024-3221000. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Hou er rekening mee dat de levering door drukte bij bezorgdiensten 1 of 2 dagen langer kan duren. Als het goed is heb je van ons een track & trace ontvangen, welk afleveradres staat daar op vermeld? Misschien is je pakketje bij de buren of bij een pick-up punt afgegeven? Kun je het pakketje echt niet vinden? Neem dan vooral contact met ons op door een contact-formulier in te vullen. Vermeld bij het onderwerp a.u.b. het ordernummer van jouw bestelling.