Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 0031 (0)24-3221000.
Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een besteld product niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopgedrag van het artikel gecrediteerd.
Retourneren doe je zo:
Het retourneren van jouw online bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na verzending van de bestelling. De verzenddatum kun je vinden op de bijgesloten factuur. Wij willen onze producten zo betaalbaar mogelijk houden. Hierdoor zijn verzendkosten van het retourneren voor eigen rekening. Indien je jouw gehele bestelling retourneert, wordt het totale aankoopbedrag gecrediteerd. Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen, storten wij binnen 10 werkdagen het bedrag terug op de rekening waarmee de bestelling werd afgerekend. Bekijk waardevermindering van geretourneerde pakketten hieronder. Voor het retourneren van de bestelling dient de originele overdoos onbeschadigd en onbeschreven te zijn. Meld jouw retour online (zie hieronder) aan en voeg de factuur van de bestelling bij de retour. Zodat wij weten dat de bestelling bij jou vandaan komt.
Welke producten kunnen geretourneerd worden?
Retournering is niet mogelijk voor klantspecifieke (bijvoorbeeld met gepersonaliseerde bedrukking of op maat gemaakte) producten.
Tassen met een kerstopdruk mogen retour gestuurd worden tot uiterlijk 10 december in het jaar van aankoop.
Wil je een retour online aanmelden maar heb je geen klantenaccount?
Zet jouw gastaccount eenvoudig om naar een klantenaccount. Registreer jouw account met dezelfde e-mail als jouw bestelling gedaan is.
Zo krijg je inzicht in je bestelhistorie en kun je vanaf nu altijd inloggen met je nieuwe klantenaccount.
Neem contact met ons op. Dit kan via door een mail te sturen naar [email protected], het contactformulier op deze pagina in te vullen of te bellen met 0031(0)24-3221000. Graag in de mail het ordernummer en je gegevens invullen en bij het artikel aangeven wat er mis is en wanneer je het hebt aangeschaft. Zodra wij het retour hebben ontvangen, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging en zullen wij het z.s.m. proberen op te lossen. Indien de klacht geaccepteerd wordt door Rotim Verpakkingen zal het artikel niet retour worden gezonden naar de klant. Indien wij de klacht niet accepteren en je wil het artikel toch retour ontvangen, dien je de kosten voor eigen rekening te nemen.